вівторок, 16 жовтня 2012 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -  що вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості  Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; учні впродовж навчання отримують постійний зворотній зв’язок про їхній власний прогрес відносно навчальних цілей; Сьогодні я до свого проекту створила тест та форму оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар